the animals were gone






så himla fin bok
"Jag är mer rädd för att jag kommer glömma bort känslorna jag har nu"
"Ungefär som du glömt bort hur det kändes att vara tre år"
"Att jag säkert kommer tänka; Jag var så ung, förstod inte riktigt allt. Det stör mig att jag vet att jag kommer ha fel."


Annars är allt bra. Helgen var fin och jag kan åka skridskor!! Fast jag har så jävla ont i ryggen. Det är helt sinnesjukt. Jag kan inte böja mig rakt fram. Det är fysiskt omöjligt. Jag liksom vrider mig på vänster sida för det är på höger jag har ont. Och mamma som är sjukgymnast tycker att det är jättekonstigt nu när hon gjort massa övningar med mig. Min rygg är alltså cp. Enda lösningen är tydligen att träna. Men yoga och böja ryggen övningar känns inte rätt. Men jaja det är ju pengaavdrag om jag inte tränar.
Det är sol idag också. Och en vecka kvar i skolan. Och mina läppar är helt sönderspruckna och illröda.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0