oh for all that remains

HEHE idag har jag börjat gråta i skolan
men det löste sig
det suger att ha höga krav på sig själv

det är också dåligt att ha torra läppar
det är också dåligt att jag tycker synd om mig själv och därför ser mig själv som frigjord från allt som kallas skolarbete denna veckan även fast att jag borde göra matte. men jag orkar inte. mitt anfall idag i skolan bevisar det. 

Jag har blivit kär i musikhjälpen och tittar dygnet runt. Nyss var moto boy där. Det ser trevligt ut. Jag borde gå dit i veckan så att jag får vara med i tv. Det är mitt största mål i livet ju. Men jag har faktiskt aldrig varit med på tv. Och kitty är cool och eshan pratar fint. 


Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0