look me in the eyes

jag åkte till malmö klockan 9.25. klockan 10 spelade världens finaste band billie the vision & the dancers och jag satt och tog hemska bilder med tina som åt cheeseburgare till frukost. och sen var vi med i tv. så nu kan jag officiellt säga att jag varit med i tv, musikhjälpen. och jag har skänkt 80 kr. come on, skänk pengar till flyktingarna!








hedvig leker blondinbella i sina freckkaaa skor. hedvig och vilma kom vid typ tre tiden. vi gick till myrorna. sen spelade timbuktu. jag är kär i honom.


7 timmars malmö i för små skor. det är inte bra. jag sitter här i mina idrottskor nu för det gör för ont under fötterna när jag går barfota.
nu vill jag också konstatera att min vanligaste felskrivning är dte. jag lyckas hela tiden skriva dte istället för det. och dte är så jävla fult.
OCH OM INTE MUSIKHJÄLPEN KOMMER TILL MALMÖ NÄSTA ÅR SÅ SKA JAG DÖÖ.


Kommentarer
Postat av: hedvig

men hahahahahah. det var bara jättefail. inte alls likt blondinbella. hon är mycket mycket mycket snyggare och bilden borde vara tagen så man ser mina läskiga high heels hahahahahahahahahhahaahahahhahaahahahahahahah fyfan. hejdå.

2008-12-19 @ 12:23:14
URL: http://kaosens.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0