juldagen

nu är menyn i bloggen fixad, allting känns mycket bättre.
ska jag som det bortskämda svin jag är räkna upp alla mina julklappar?!??! JAAA JAAAAAAaa
En dator, ska inköpas i januari
2100 kr totalt, varav 2000 jag fick av min morfar som är rik, tysk och generös och hundralappen av min käre farmor
En gul ukulele
En grå kånken
En väska som jos köpt på humana
Två böcker
Ett par skullcandy hörlurar hehe
Ett par duntofflor
jag är så sinnessjukt nöjd. det enda dåliga med julen var att pappa låg hemma och var sjuk och vi satt hemma hos släkten och det var inte riktigt samma sak. men idag har pappa blivit bra igen och han har öppnat julklapparna och spelat tp med mig och jos.
imorgon ska jag mellandagsshoppa med hedvig. på tisdag hade jag tänkt åka till halmstad om helga samtycker. alltså nyår i halmstad. med nyårsböner och middag antar jag och filmer skulle jag tro och alkoholfricider? och utan en mamma som kommer oroa sig som en galning och kasta sig över mig och förstöra något som skulle kunna vara roligt. jag tar hellre det säkra kortet och åker till älskade helga. så det så..


Kommentarer
Postat av: hedvig

bortskämda svin var det ja...

:(;(:(:(:(:(:(:(







....och hellre alkoholfri cider än 2,25 procentare, så fuck you jag skulle kunna dö för nyårsböner(?) med helgot

2008-12-26 @ 09:02:10
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: vilma

mitt kompis är slut

så jag kan inte smsa ........



i alla fall, kan inte vi åka till malmö imorgon den 27? :D

2008-12-26 @ 19:29:26
URL: http://fairtradee.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0