jöhnössi


vilmas bild från johnossi. http://fairtradee.blogg.se
1.  PAPPA BJUDER MIG PÅ BOB DYLAN I MARS OKEIII IM CRAZY!!!!!!11111!1!!!!!!1!!!!!!!
2. Jag har pluggat och snart avslutat min berättelse i engelskan.
3. Vi bakar lussekatter, och lyssnar på böööb.
4. Jag vill göra något ikväll så nu ska jag ta tag i mig själv. Eller så ska jag titta på I am Sam.

Detta önskar jag mig i jul:
1. 120 gb svart iPod
2. PENGAR (alldeles för underskattad present, definitivt det jag blir mest glad för)
3. En ukulele

Det var allt för jag vill verkligen ha pengar. Hoppas att min släkt fångar sitt vett och ger mig det istället för presentkort. Eller böcker. Har fortfarande kvar massa böcker från förra julen. Dåliga böcker alltså.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0