idag har jag

1. träffat olga och sara
2. suttit på espresso house i två timmar
3. fått punka på min värdelösa skitcykel
4. tänt ett ljus i kyrkan, tänd ett ljus och låt det brinnaaaaa
5. träffat min tyska släkt. det är alltid samma visa. mamma lagar vegetarisk mat till mina tjocka kusiner. mamma bjuder på grönsaker med dipp. mamma påpekar att i det här hemmet finns det inte chips. i det här hemmet dricker ingen läsk. osv osv. och när mina tyska små kusiner gillar dom vegetariska pajerna tittar hon stolt på morbror och moster och säger AMEN KOLLA DIN DOTTER GILLAR SPENATPAJ!!!!! det är jätteroligt. hon framställer det alltid som om vi är den nyttigaste familjen som vandrat jorden. ungefär.
6. packat till halmstad och oroat mig för det gör jag alltid även om jag är påväg till asien eller halmstad.
7. MÅLAT NAGLARNAAA. har inte gjort det på ett år. känns bra men... annorlunda.
 
idag har jag inte duschat. det ska jag göra nu. kanske. olga och sara tog bilder idag. dom skulle jag vilja ha. nu kommer jag inte blogga förrens torsdag. ALLTSÅ INTE FÖRRENS NÄSTA ÅR!!!1!1!1! fan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan skicka bilder! (satt vi verkligen i TVÅ timmar?!)

Tiden går fort när man har roligt :D

2008-12-30 @ 21:25:25
URL: http://argochsurochgladochdum.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0