i rushed this, we moved too fast







Jag behöver julstämning. Jag har köpt noll julklappar. Jag ska ändå bara köpa till mamma pappa jos olga och hedvig (om hedvig inte ska köpa till mig så är det okej, men jag har en födelsedagspresent att ta igen)
Idag är jag i alla fall väldigt lättad. Imorgon sätts betygen och jag har nästan inget kvar att göra i skolan. Gjort klart bilden och No:n och svenskan och allt är liksom klart och känns bra och mina betyg kommer bli skitbra. Så hela eftermiddagen i skolan låg jag på golvet i kapprummet med Matilda. Jag förtjänade det.

Imorgon är det lussevaka i Hannas källare utan ventilation.
och på dagen så ska mamma ge mig kläder. och jag ska shoppa loss på monki och myrorna och humana.
FÖR JAG ÄR LEDIG

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha, vad hemsk jag låter.

2008-12-11 @ 21:57:16
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: elin

jag har redan skrivit detta

MEN FAN VAD JAG PEPPAR INFÖR IMORGON

jag behöver en fin helg med fina tjejer

puss

2008-12-11 @ 22:20:35
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: olga

åh. vad fint. jag har inte köpt några heller.

vi är sååååååå bra. puss

2008-12-13 @ 17:55:05

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0