Energi kan varken förstöras eller nyskapas, den kan bara omvandlas mellan de olika energiformerna

jag orkar inte
jaaa idag gick jag till skolan helt osminkad. kände att jag skulle börja gråta. det gjorde jag inte. sen redovisade jag engelska och det gick helt okej. fast jag hade skrivit så himla idiotiskt dåligt. sen cyklade jag hem med stängda ögon. sen kom jag hem och la mig i sängen och försökte sova men det gick inte. så nu går jag runt och har druckit tre kopppar te, och pluggar musik. och äter pepparkakor. och är allmänt nervös. inför musikprov, inför no redovsining, inför svenska redovisning inför pianolektion (för jag har tappat bort noterna) och för bilden BILDEN som jag glömmer hela tiden.

och sen har vi bokat bob dylan. men eftersom att pappa är dum i huvudet så har vi typ världens sämsta platser. jag är så jävla ledsen pga allt. ingenting är bra. mm hej jag heter ebba och klagar fastän jag har bob dylan biljetter. men jag vill också sitta på typ fjärde raden. inte på nittonde raden på en jävla läktare på vänster sida.

nu ska jag gråta
hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså Ebba det är en sak jag kände att du typ ville veta. Ditt liv är jävlagt fantastiskt. På nåt bitterdjuvt sätt. Och jag tänker inte gå in djupare på det eller nåt men liksom..fuck no att du ska gå och vara deppig hela freaking tiden!

2008-12-09 @ 20:32:06
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: jos

seriöst ebba. du FÅR bob dylan biljetter. du gnäller hela tiden. på allting. ingenting är bra nog för dig känns det som. skärp dig. och du sägrer inte till pappa att han är dum i huvudet för att han fick biljetter på 19:raden. det är INGENTNG han förtjänar att höra och han har fan köpt biljetten ÅT dig. visa lite jävla tacksamhet. jag blir irriterad. be cool.

2008-12-09 @ 22:02:15

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0