det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

jag kommer aldrig att förstå någonting
livet bara blir

jag är så glad för imorgon ska jag inte till skolan för det är bara pysseldag istället ska jag till malmö med tina och titta på billie the vision kl 10 och sen ska jag köpa julklappar. och kl 16 är det timbuktu i musikhjälpen buren. 
och på fredag slutar skolan och sen peppar jag Bättre repning wöhö. 
ikväll är det piano. nu ska jag äta mer pepparkaksdeg. 



(OCH JAG VET ATT DET ÄR PATETISKT ATT BLOGGA UTAN ATT FÅ EN ENDASTE LITEN KOMMENTAR)

Kommentarer
Postat av: h

vad är det för patetiskt med det





äh jag bloggar till mig själv så det spelar ingen roll för mig dessutom blir det lite svår när jag har lösenord.





okej ajg erkänner jag skrev bara detta för att du skulle få en kommentar.

2008-12-17 @ 17:48:30
Postat av: Tina

det är nt patetiskt?? vad elak du är, vissa vill nt ha en blogg för att göra reklaaam och tjäna pengar. jävla moderat...................dadeha



haha billiee<3

2008-12-17 @ 18:00:21
URL: http://tcharmingman.blogg.se/
Postat av: ebba

JAAAA JAG FICK KOMMENTARER JAG ÄLSKAR ER



mmmm att jag vill ha kommentarer har verkligen mycket att göra med att jag skulle vara moderat?! näääääää-

2008-12-17 @ 20:07:17
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: hana

jag läser varje dag men jag är handikappad

2008-12-18 @ 20:00:35
URL: http://peggyo.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0