you're all i want

Okej okej livet är tragiskt och all kärlek tar slut skulle jag kunna skriva men det vet ju alla redan och jag vet det och jag har sett det tusen gånger känns det som.

Höst 2007











Jag älskar hösten. Jag tror jag ska gifta mig med den. Idag är det sol och tråkigt och ta vara på sommaren. Jag vill ha regn och inne och lyssna på musik och sjunga och spela gitarr och vara glad på ritkigt. Hellre än att sitta och fejka att man blir helt överlycklig på grund av soooolen. Die sun die.

För att ta vara på solen idag har jag i alla fall köpt gitarrsträngar och barreklämma. Och ätit på restaurang. Jag hade nog hellre tagit falafel förlååååååt. Men åt indiskt och det var visst gott visst visst.

Nu har jag huset för mig själv i en timme så jag ska göra någonting roligt.

puz och kram ses på stan.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0