jag ska uppdatera UPPDATERAAAAAA

Nu är jag nog påväg att bli avstängd på riktigt men jag orkar inte jobba i skolan. Alltså jag har ändå jobbat en timme då jag lyckades att göra nästan ingenting men ändå litegrann. Jag skriver om svenska poeter och egna dikter och massa djupt och alternativt och häftigt.



LOL typ.

Okej den här bloggen är min riktiga satsning i livet. Så jäääääffffffffffla känd den ska bli alltså. Ni skulle bara veta. Ni skulle bara veeeeeeeeeeeeeeeeeeta. Det är bäst att ni börjar läsa den nu genast på en gång för att kunna säga att jag var fan tidig med Ebbas blogg. Jävligt tidig. Jag känner ju typ henne.


Idag har jag en jättekort klänning på mig och vita strumpbyxor vilket leder till att man ser tjock ut. Vita strumpbyxor alltså.Jag känner mig jättenaken och skulle inte tacka nej till ett par jeans nu. Ja tack! en varm kofta att trä på det isande livet. En varm hand. Eh, svenskan gör mig alldeles för poetisk. Här sitter jag och citerar Sonja Åkesson. Det kan man också göra genom att skriva såhär:


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIJJJJJJJJ
ÅH åhåhååhåhåh
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIj
AAFPJPJPJFPFJFPAJFAPFPAFAPJFFJPPA
åh åh åh


Eftersom att en av hennes publicerade dikter går så. Oehört poetiskt. När man läser det högt låter det som en orgasm om man byter ut alla nej mot JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIJAAAAAAAAAAAA.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0