I'm so flow

Idag genomled jag svåra plågor.

Skolan: JA! liksom kan det bli värre? Mjo kanske men det var jobbigt och det var skolfoto och det var hårhat och det var ben hat och det var att hata hela sin kropp. Och det var att sitta kvar ända till 15.15 (jo jag vet men jag har redan vant mig vid att sluta klockan 14 och det är viktigt för min personliga avslappning efter skolan, men en dag i veckan slutar man tydligen 15.15 jaja visst SOM OM JAG BRYR MIG)
Dans: Ja jag gick med på att dansa street med min kära vän Tina eftersom att jag behöver motion för jag har inte tränat sen gud vet när (förutom random tillfällen då jag spelat tennis med min far, oehört sårbara tillfällen JAG VILL DÖ DÅ!) och det var väl helt okej. Alltså nej det var det inte, först buss in till malmö och sen buss runt i malmö sen väl där så var det alldeles för svår dans jag hoppade runt som en galen clown. Ändå är jag imponerad av mina slående street moves. Dessutom kände jag mig sjukt hiphop på vägen dit med adidasjacka mjukisbyxor och palestinasjal. Min annars popiga stil verkade plötsligt så, hip hopig?!
Hemresan: Ja, jag missade min buss hem till lund. Så jag tog en annan buss som går till andra sidan av lund. Och självklart inser jag att om jag hade åkt till en annan busstation så hade jag hunnit med den bussen som stannar typ precis utanför mitt hus. Min egen bus knappade in på den andra så jag satt där 20 meter bakom den buss jag skulle tatt och tänker ut vad som skulle hända om jag plötsligt skrek stanna bussen och bankade på fönstrerna och skrek att jag måste på den andra. Jag fick dessutom promenera i en kvart för att komma hem. Det var bra väder men jag var hungrig vilket jag alltid är men ändå.


Och nu är jag här nyduschad och trött och lyssnar på myspace och ja det är väl helt okej ändå. Ska lägga mig om en kvart för att lyckas med att vara pigg imorgon. Jag äääääääääälskar att sova. Det är inte alls mesigt att gå och lägga sig tidigt, man blir ju mycket coolare nästa dag!!!!!!!!! (jag är riktigt vis ibland, mamma och pappa måste vara stolta)
 

ta det lugnt med pastan och rök inte för mycket, fina flickor röker ju INTE!!!!!!
puuuuz
heeeeeeeeeeeeej då!


Kommentarer
Postat av: h

vadfan kom den där rökgrejen ifrån?

2008-08-27 @ 17:11:32
Postat av: h

vad kom den där rökgrejen ifrån?

2008-08-27 @ 17:12:30
Postat av: ebba

MEN DET ÄR BLONDINBELLAS KLUBB JU.



eller något. som blondinbella startat. fina flickor röker inte. JAG VILL TYP KEDJERÖKA I HENNES ANSIKTEEEEEEEEEEEEEEEE!

2008-08-27 @ 18:22:31
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0