Hej här är jag

Jag heter Ebba och detta är min tredje blogg. Här är sju sanningar om mig för att typ ta tag i alla gånger då jag blivit utmanad på bilddagboken med att skriva sju undrerbara sanningar om mig själv. Se upp för att jag ljuger.

1. Jag har förhårdnader under tårna som svar på ett gravt överanvändande av skitkassa kinaskor som i princip är samma sak som att gå runt barfota. Ont gör det och äckligt är det också.
2. Ibland ser jag mig själv i tvrutan när jag zappar kanal och inser att när jag ligger där, utspridd över hela soffan och ringar under ögon som sträcker sig över hela kinderna av trötthet så känns det som att jag kan se min framtid. Typ äcklig gammal kvinna med ölmage och nerrökt hem och skafferiet fyllt med sourcream&onion chips. Det är sådana tankar man inte delar med sig av.
3. Jag brukar bestämma mig för att nu ska jag aldrig mer vara feg och tråkig och alltid alltid säga vad jag tycker och göra det jag tänker på och inte bara sitta och glo lalalalala. Men det gör man inte.
4. Jag tror att jag vill jobba med musik. Men jag kan inte sjunga. Det blev visst två sanningar i en punkt. Ibland känner jag mig jättedjup och tror att jag har blivit straffad av någon slags gud som jag inte tror på. Alltså usch seriöst, OM jag bara kunde sjunga.
5. Imorgon ska jag ta skolfoto.
6. Jag är halvtysk. Men jag kan inte tyska eller något liknande och egentligen känner jag mig helsvensk förutom någon gång då mamma kommer med en lömsk blick när jag och min syster sagt något opassande om tyskar.
7. Kristian Anttila är bäst i världen och han kommer till Malmö den 30:e oktober. SKÅÅÅL!



detta är jag


en mildare bild på mig

DET VAR I ALLA FALL SJU PUNKTER OCH DESSUTOM HAR MIN DATOR ALLVARLIGA PSYKISKA PROBLEM. Kan ha något att göra med att han är klämd mellan de två högtalarna, de har ganska olika åsikter och skärmen har svåra problem med att välja sida. Jag lider med den. Egentligen inte. Jag hatar den här datorn.


NU SKA ALLA FÅ VETA OM MIN VACKRA BLOGG!
puzzz my frääänds.


Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0