Give a little love


ebba är gul och lekfull på morgonen f0 sh0. jag hatar den här bilden men man måste ju bjuda på sig själv. BANAN TJEJ.

Eh igår kväll var jag med Hedvig, min kära vän och vi var jättebusiga men vi vandrade i alla fall genom vår gamla låg och mellanstadie skola och allt var så sjukt litet. Hela skolgården, fotbollsplanen, stigarna. Allting var typ som i minimi format. Ja jag var liten då så allt kändes mycket större. Men var det verkligen SÅ litet. Herregud.
I alla fall, efter detta åkte hon och jag och köpte marabou och åt på hennes skola fast sen har ju nöden ingen lag och Hedvig var kissnödig så vi åkte hem till henne och såg på Ture Sventon (oehört seg film, men det måste finnas en NATURLIG förklaring till det *interrrrrn skämt*) och åt popcorn och chokladet. Sen cykla jag hem genom mörka och kalla Lund.

Idag har jag sprungit 3 km och varit hemma hos farmor och farfar. Båda sakerna var rätt onödiga.

Imorgon är det skola då ska jag göra lite viktiga beslut.
Kommit på att jag hatar skolan. Att jag hatar hela atmosfären. Allt som har med den att göra. Men jag står ut där.


Jaja, ta vara på söndagen! Lyssna på Noah and the whale och ät choklad. Angående Noah and the whale, så kom jag på idag hur bra dom egentligen är. Och att jag bara inte orkat lyssna på dom. Dom är jättefina och färglada och engelska och I WANT THEM.

Kommentarer
Postat av: Emma

oo, mårtenskolan is soooooo the shit! hälsade ni på i mitt hörn? ok det vet jag att ni inte gjorde men..jag saknar mitt hörn och min lyktstolpe! xd och er freaks som inte ville följa reglerna och gå på tuna, er saknar jag liiiiiiite också xD

2008-08-31 @ 20:20:17
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: h

det där med tre km spring spfring vill ja döda dig lite för.låt inte mig bli den enda som behöver motion! intern skämt ftw, det finns säkert en naturlig förklaring.

2008-08-31 @ 21:03:55
Postat av: Lisa

Ingen läser min blogg heller så vi kan ju läsa varandras!

2008-09-01 @ 14:35:51
URL: http://lisabouvier.blogspot.com
Postat av: ebba

lisa: MEN!!!! ja jag läser faktiskt din blogg men kan inte kommentera för man måste ha något slags dumt blogger konto då eller något som jag i alla fall inte har. Så jag läser i min tystnad (vilket är skittråkigt jag vill kommentera ju)



hedvig: pappa tvinga mig. jag surade hela vägen dit hela vägen hem men ja, jag var duktig.



emma: nej vi hälsade inte på ditt hörn! tyvärr. vi får bättra oss.

2008-09-01 @ 15:38:45
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: alicia

säger bah: SNYGG-EBBA!

2008-09-02 @ 20:29:58
URL: http://itookyourwords.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0