fredagspeppade f0 sh0e

Idag är det fredag och jag har varit på typ naturvetenskapsdag som började med att jag var helt dygnsur i baken. Den slutade med att jag ville mörda några människor från en annan skola. Ungefär så mycket måste man få veta för att förstå att det var måttligt kul. Fast det var okej. OCH JAG HITTADE DIT.

Sen så ängnade jag mig åt DETTA:






Skilsmässobarn har väskor och kläder på golvet det är liksom alldeles logiskt så SLUUUUUTA tjata på att jag ska städa mor och far. Bara langa hit barnbidraget. Hahahhha, nej jag ska bättra mig jag ska jag ska.


oseriösa bilder in maaaaaaaah heaaaaart.



Har du tändstickor så det räcker? Jag vill bränna ner lund och dansa till kom igen lena på askan som blev över. Och så ska jag skrika att jag hatar alla och stampa sådär hårrrrrrrrrt på högen och liksom ta i med alla r jag har. Nej då jag vill dricka te och vara gullig och inte vara med och inte le för det är tråkigt.

På senare dagar har jag insett massa saker som är kvinnodiskriminerade och äckliga och att jag borde sitta och vara mer feministisk än jag är. Det är jätteroligt!


10 saker jag har ångest över:
1. Att jag vill ha mycket kommentarer på bdb. Och om min bild inte får en enda kommentar så funderar jag på vad fan det var fel på den och blabla och tar bort bilden och dör lite.
2. Det är sol jag är vid datorn och skriver min blogg som ingen läser.
3. Ingrid Michaelson kommer till lund och jag har (inte) biljetter. Jag försöker blunda för detta faktum men det är alldeles sant och det är slutsålt. Hon är förband till Jason Mraz så ni behöver inte vara oroliga för att ni missat någon jättekänd kvinna när ni inte känner till Ingrid. Hon är inte känd. Det är bara det att jag ääääääääälskar henne.
4. Jag borde köpa gitarrsträngar.
5. Jag borde träna
6. Jag borde anmäla mig till pianokurser
7. Jag borde göra något. Det är fredag. Jag vill inte göra något. Jag vill ligga i soffan och dö men jag vill inte ha sympatiska blickar om ohh ska du verkligen inte göra något på en fredag. HUR SKA DU STÅÅÅÅÅ UT EN KVÄLL ENSAM? är det ens möjligt?
8. Jag har börjat säga lol. Laughing out loud. (om du är över 40 och av misstag hittat hit, eller misstag! ren lycka i så fall. 40 + are är ju det finaste som finns. eller ja)
9. Alla gånger då någon pratar i telefon och man tror att dom pratar med en själv, så man sitter och svarar och inser sedan att man gjort bort sig totalt. Det är seriöst jättepinsamt. Jag gav typ ett löfte till mig själv att jag alltid skulle kolla en extra gång om någon pratar med mig eller någon annan för något år sedan. Det har inte gått så bra tror jag.
10. Att jag ens skrev den här listan. Ueeeh, nu måste jag typ tröstäta.

Fånga dagen och ha en rolig fredag och drick för helvete annars blir det aldrig roligt.... (lol)


Kommentarer
Postat av: hejochhå

hejochhå, vart har du köpt den där skjortan(skjortklänningen? osv?) ?

2008-08-29 @ 18:04:54
Postat av: hejochhå

hejochhå, vart har du köpt den där skjortan (skjortklänningen? eller nåt) ?

2008-08-29 @ 18:06:21
Postat av: ebba

Det är en klänning, ja skjortklänning. den går ut jättefint så man kan snurra och den liksom flyger som en ballong.

Men ja jag har köpt den på h&m för typ mer än ett år sedan på rea så det är nog rätt så kört förlåååt men ja vem vet du kanske kan hitta den någonstans. Ha en fin fredagggg!

2008-08-29 @ 18:40:48
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag sitter alltid hemma på fredagar. För här finns fanemej INGENTING att göra (om man inte är rökare och gillar att åka på de stoora pojkarnas moped, men då måste man se bra ut, alltså, och jag är inte direkt någon som er bra ut)

Och jag har också jätte mycket ångest över bdb. Usch!

2008-08-29 @ 19:44:10
URL: http://argochsurochgladochdum.blogg.se/
Postat av: ebba

det finns ingenting att göra någonstans i hela sverige om du inte bor i sthlm typ eller norrland. jag lovarrrr, vi får sörja våra liv helt enkelt.

2008-08-29 @ 21:24:31
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0