det är fint att slippa vara motiverad

Hej!
Egentligen är det ju rätt så bra i skolan. Vår egen underbara hemsida där allt mitt skolarbete ligger kan för tillfället inte visas så här sitter jag och skriver i min underbara blogg. Det roligaste är att jag skriver som om den vore typ stor och läst av alla då jag har typ tre besökare. Ska ta tag i detta snart.

Visst är det fint att blondinbella och kisssie och kenza kan ha ett helt inlägg sådär kort och ändå få typ 20 kommentarer. Så nu måste jag skriva saker som intresserar. Alternativt sätta in underbara bilder på mig själv med dagens outfit. Eller något annat tråkigt. Gå in på http://myspace.com/popkollomalmo åtminstone tror jag att det är så det heter. Annars kan ni alltid söka på popkollo malmö i musik rutan. WOHO. Jag saknar popkollo. Jag saknar att sitta i möllestugan och repa. Jag saknar att spela gitarr jag saknar att ha det så roligt och jag saknar musik runt om mig hela tiden, folk som sjunger, spelar. Och jag saknar att ha vilopaus och bloggpaus och titta på film och jag saknar ledarna och jag saknar människorna. Jag vet var jag ska befinna mig den 20 september i alla fall. På Lisa Bouviers konsert som jag tragiskt missade på malmöfestivalen. Eller ja, jag sprang längs med kanalen för det var på en båt. Ändå en upplevelse att minnas.


Insåg nyss hur osmart det är att lägga ut på internet att jag sitter och bloggar på skoltid. Hoppas jag inte bli avstängd och förflyttad till något läger för hopplösa fall. Jag kommer ändå gå ut med typ 300 poäng så dom vill nog inte sparka ut mig skulle jag tro.



JO FAKTSIKT!



tyskan eller svenskan väntar, vem vet?
puuuuuuz

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0